Tuesday, October 19, 2010

Berjuanglah sahabatku

Sesungguhnya bukan mudah untuk orang semuda kau menempuh satu dugaan yg sangat besar ini . kami , kawan sekelas kau dari 3 Amanah , sangat berharap dan selalu berdoa kepada Illahi agar kau cepat sembuh dan terus melawan penyakit itu . Naqi , berjuang lah ! Aku percaya kau bule sembuh ! Jangan cuba putus asa. keluarga , saudara mara , sahabat tak pernah berhenti mendoakan kau. terutama ibu muu . Sayu aku lihat dea menceritakan tentang kau . Dea menangis , Naqi . Justeru , kuatkan lah diri kau untuk dia. Kami mohon .

Dulu aku juga pernah mengalami penyakit berbahaya mcm neh . Aku faham perasaan kau , aku faham Naqi tapi sesungguhnya ta de penyakit yang tiada ubat dan penyakit yg Allah berikan adalah penghapus dosa dosa kita yg lepas . Maka, teruskanlah berusaha menentang penyakit ini . We all trust you ,

MUHAMMAD NAQIUDDIN AZIZI

All my readers, please pray for our friend's health . he has leukemia . We all need your help to pray. May Allah bless you. thank you 

No comments:

Post a Comment