Wednesday, November 3, 2010

Honestly Im blind



Once he falls in love with anyone else , I'll depressed
Once I hurt him , he will never mad at me
Once I give him rules , he will always accept
Once I told him to do what he supposed to do to show how much he loves me , he done it honestly

and when I asked him , how much he loves me?
why he bares to do all of these ?
he will said that "Saya sanggup buat ape shje untuk awk sebab saye sayang awak sangat sangat"


but why , myself cant see all the great things on him? why Farah? Are you blind ? huhhh?

"Im so sorry :( Farah hidup bukan tuk sakitkan hati sape sape. Tu bukan niat and tujuan Farah . Maafkan Farah :(  Maafkan Farahhh , Pooh ♥ :(  Selama neh memang Farah salah tapi yang neh Farah lagi rasa sangat sangat bdose :( Farah minta maafff "

"Ya Allah , aku telah sakitkan hatinya yang sangat mulia dan ikhlas ituu. Aku ta sanggup tuk melukakan nya lagi . Jika benar dea memang dijadikan untuk disakiti oleh aku , maka kau jauhkan lah aku dgn dea. Aku betul betul ta sanggup Ya Allah. Dia orang yg paling baikk , yg pernah aku jumpe :( Aku mohon Ya Allah ! Sesungguh nya aku tauu, Lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baikk dan bukan macam diriku ini"

No comments:

Post a Comment