Tuesday, January 11, 2011

HEY Beybeesssss

It such a longgg time saya tidak berblogging kan kan? Dah hampir sebulan taukk. Semua nya sebab ta de masa and bahann sekali. Haha . Before this , honestly to much story (: So I would like to tell you bout that :)

on 23DISEMBER2010 - RESULT PMR KELUAR
Sekian lama menanti dengan penuh debaran dan kesabaran , akhirnya segalanya sudah ku tempuhi dgn tenang.
yeah Alhamdulillah . Syukur kehadrat Illahi aku dapat 6A 2B 1C . 


A - Bahasa Melayu
A - Bahasa Inggeris
A - Mathematic
A - Science
A - Kemahiran Hidup (KT)
A - Agama Islam
B - Sejarah
B - Geografi
C - Bahasa Arab


First time datang sekolah , tak pandang langsung kwn kwn lain. Fikiran , hati , jantung , jiwa dan raga hanya risaukan result ygg akn aku dpt. Aku lgsg tak target tinggi for result sbb rasa mcm susah sgt. Paling tinggi pun mungkin 5 A's but yg selalu bemain di fikiran termasuk mimpi yg aku dapat , I just got 1 or 2 A's only but syukur sgt sgt. Allah telah takdirkan yg lebih baik tuk aku :)
Dalam masa yg sama juga , aku dapat juga mengembirakan ibu dah abah. After dorang dapat tau pasal result , ibu abah happy sgt sgt. Tak sangka mcm tu sekali. Time first show result kt ibu , farah nangis. Then ibu pun ikut nangis juga. Hm memang tak tahan lah time tu tapi syukur Ya Allah kerana kau telah makbulkan doa doa kami . Kami sgt bersyukur di atas segala nikmat yg kau telah berikan :)

on 1JANUARI2011 - TAHUN BARU
Dengan senyuman , semua orang di seluruh pelusuk dunia termasuk aku happy menyambut kedatangan 2011 . Aku sempat juga lah teriak teriak sikit sambil countdown " 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 ! " hehe. Excited memang lah lagi lagi nak mulakan hidup baru kat kedah ni kan :D hehe . Tapi sebenanya bagi umat Islam dah sambut awal awal pada awal Muharam kan? Hm walau apa pun , hopefully segalanya akan menjadi lebih baik berbanding tahun yang lepas :) Insya-Allah

on 3JANUARI2011 - KEMBALI KE SEKOLAH (:
First day and first time menuntut ilmu di Kedah , Darul Aman ; SMK Aman Jaya . Yeah , semestinya banyak benda baru kat situ. Terutama sekali cara depa bercakap. For sure , loghat sana sini meh :P hehe. Kami pun kena cakap sleng utara juga. Best gilaa ! And yg paling tak boleh lupa , kat sini kami kena sekolah pada hari AHAD and cuti awal pada hari JUMAAT . Hoho . Rasa pelik and sedih juga sebab kat Klang lain , sini lain. Tapi lama lama rasa biasa je . Asalkan kita belajaq kan kan ? Heeeee .

Hey guys , act banyaak sgt story . tapi saya sudah lupaaa :( and and lpun dah tak cukupp masa lahhh. Bila saya free , saya tulis tulis lagi kayhh :)
byeee ilyou <3

No comments:

Post a Comment