Friday, September 16, 2011





AWAK ..

Sebenarnya diri awak sangat bermakna dalam hidup saya

tetapi

Kebahagiaan perasaan cinta tak seharusnya kita miliki pada waktu ini kan?

Saya sebenarnya langsung tak pernah terfikir untuk berhentikan hubungan ni

tetapi

Mungkin kerana Allah ingin memberi petunjuk kepada kita

Mungkin  Allah mahu memberikan yang terbaik dalam hubungan kita ini

dan

Mungkin juga Allah mahu perjodohkan kita dengan cara yang diredhainya..

bukan dengan cara sebegini



AWAK..

kenangan bersama awak , akan saya ingat selalu

yang gembira mahupun sebaliknya

segalanya saya akan simpan dengan rapi di dalam hati dan ingatan.

Hubungan kita tetap tiada pengakhirannya bagi saya

walau tidak dapat dilihat pada luaran 

tetapi 

bukan pada hati yang merasainya.

Insya-Allah.

Jumpa awak semula pada masa akan datang Sahabatku 

Ibu , Abah.. restuilah andai ada jodoh kami nanti 



Tulus ikhlas dariku ,
Farah Khalidah

No comments:

Post a Comment