Saturday, August 27, 2011

Happy Eid Mubarak to All Muslimin



Nampaknya , segalanya memang berlalu dengan cepat. pejam celik pejam celik , ramadhan sudah pun mahu berlalu meninggalkan kita. Kini , giliran Syawal pula melambai lambai ingin masuk menggantikan Ramadhan. Sungguh aku jamin , semua muslimin ada juga rasa sebak akan pemergian Ramadhan. Mana taknya, bulan yang mulia itu hanya menjengah setahun sekali. Tapi , aku juga jamin , ramai muslimin di luar sana sedang mengira waktu ingin menyambut kehadiran Syawal yang sememangnya akan disambut dengan meriah sangaaaat pada setiap tahun :) hehe. So dengan ini , saya Farah Khalidah bt Fazli ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf dari hujung rambut hingga k hujung kaki atas segala kesilapan yang pernah aku lakukan. Maafkan aku andai pernah terkasar bahasa mahupun terlanjur kata. Sememangnya aku hanyalah manusia biasa yang tidak lari daripada melakukan kesilapan :) Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri guyss :)

No comments:

Post a Comment