Saturday, September 4, 2010

Lemas dalam tekanan



  • Homework
      Teachers gave us a lots of hw for this school holiday. teacher kate, "Raya raya juga, hw jangan lupa. ingat, awk semua neh dah nk pmr " huuu. *but teacher, kalau saye nk lupa juga bule? huu == nahh. i will do it for PMR , teacher. 




so here they are ; mathematic ,  literature , karangan , geography , andd sejarah ==
       

  • Friendship problem
             Dipendekkan cerita, begini kisahnye. seorang perempuan iaitu watak penyibuk *sape lagi kan?menjaga tepi kain mereka, watak utamahmm kn kawan? == so dia kena lah selesaikan konflik tersebut tp mmg amek mase yangg lame sbb cite dah jd lain dah. *bersimpang siuurr (': papepun, aku minta maaf sangat sangat. later, aku nk jumpe korang juga sbb aku ta suke lh , hubungan baik kita, berantakkan. yelah. we're best best friends rite? so gilalah kalau kau kate aku tak tertekan ! huhh aku kena selesaikan sorang sorang pula tu. damn

    No comments:

    Post a Comment